חייגו עכשיו:  050-5350130   

שף פרזנטור לקמפיינים שיווקיים

בתי עסק רבים מתחום במזון, החל מחברות מזון, דרך מוצרי בישול ועד מכירת ציוד למסעדנים ומטבחים ביתיים, צריכים לשווק את המוצרים שלהם.

בין אם מדובר בתערוכות ובכנסים בתחום או בין שמדובר באמצעי המדיה השונים – מדובר בתחום רווי תחרות ולכן פרסום ושיווק הם כורח המציאות. בנוסף לכך, בענף יש הרבה מוצרים חדשים המצריכים החדרת מוצר, השקות מוצרים, קידום מוצרים קיימים ומידע עדכני לספק ללקוחות וללקוחות פוטנציאלים.  

שף להשקת מוצר מקדם את המוצרים שלכם? הלקוחות החדשים כבר בדרך!
כאשר שף להשקת מוצר מקדם מוצרים שלכם, הדבר לבדו יוצר אימפקט רציני על הלקוחות, על הספקים ועל כל מי שרואה את קידום המוצרים שלכם – בין אם בתערוכה, בסדנה או במטבחו של הלקוח עצמו. שף לקידום מוצרים, או במילים אחרות – שף פרזנטור – יכין מנות טעימות ומגוונות כאשר הוא משתמש במוצרים שלכם – מוצר מזון או מוצר שמשמש להכנת מזון. זה יאפשר לכל מי שצופה להתרשם הן מהמוצר והן מהיכולות שלו בשדרוג המנות ויצירת מנות מצוינת. אין טוב כמו מראה עיניים. אנחנו רואים משהו מצוין שיכול להתאים לשימוש פרטי או מקצועי ורוצים אותו הדבר גם לעצמנו. בעיקר בכל הקשור במזון, כלי מזון והסעדה.

כך תשתמשו בשף למותג מזון כדי לקדם את ענייניכם המסחריים
בשיווק המותג שלכם מומלץ להשתמש בשירותיו של שף לקידום מוצרי חברות. אם ייבאתם מוצר חדש, או שאתם חשים כי לא שיווקתם ודחפתם מספיק מוצר קיים, או שלא היו לכם הרבה מכירות ממנו, שף לקידום מוצרי חברות יכול לעשות עבורכם בדיוק את העבודה, ולדאוג לחשיפה מתאימה למוצר. מומלץ לתכנן היטב את הפעילות השיווקית ואת הקד"מ כדי שתפיקו ממנו את מירב התועלת והצגה שתקדם את המוצר.

אייל פינקלשטיין – שף פרזנטור מוביל בישראל
אייל פינקלשטיין הנו שף מוביל לביצוע משימות איכות בתחום שיווק מוצרי מזון וכלי בישול והסעדה. אם יש לכם מותג כלי מטבח או מוצרי קולינריה ואפילו מזון גולמי, שימוש בשף כמו אייל פינקלשטיין כפרזנטור יקדם מאד את המוצרים שלכם, ישייך ערכים חיוביים לתדמית המוצרים, יבדל את המוצרים שלכם ויתרום תרומה מכרעת להתווספות לקוחות חדשים למאגריכם.
להזמנת שף לקידום מוצרי החברה, לקביעת פגישה וקבלת מידע נוסף בנושא, צרו קשר עם השף אייל פינקלשטיין בטלפון 050-5350130 או במייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..">This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..